

W piątkowy wieczór w San Diego (czyli dzisiaj wczesnym rankiem naszego czasu) podczas Comic-Con International po raz dwudziesty drugi rozdano Nagrody Przemysłu Komiksowego im. Willa Eisnera. Uroczystą galę w hotelu Hilton San Diego Bayfront poprowadzili Maurice LaMarche i Bill Morrison.
- Najlepsza krótka historia
- „Urgent Request”, autorzy: Gene Luen Yang, Derek Kirk Kim, w „The Eternal Smile” (First Second)
- Najlepszy pojedynczy odcinek lub one-shot
- „Captain America” nr 601: „Red, White and Blue-Blood”, autorzy: Ed Brubaker, Gene Colan (Marvel)
- Najlepsza ciągła seria
- „Żywe trupy”, autorzy: Robert Kirkman, Charlie Adlard (Image)
- Najlepsza mini-seria lub historia
- „The Wonderful Wizard of Oz”, autorzy: Eric Shanower, Skottie Young (Marvel)
- Najlepsza nowa seria
- „Chew”, autorzy: John Layman, Rob Guillory (Image)
- Najlepsza publikacja dla dzieci
- „The Wonderful Wizard of Oz” HC, autorzy: L. Frank Baum, Eric Shanower, Skottie Young (Marvel)
- Najlepsza publikacja dla młodzieży
- „Beasts of Burden”, autorzy: Evan Dorkin, Jill Thompson (Dark Horse)
- Najlepsza publikacja humorystyczna
- „Scott Pilgrim” tom 5: „Scott Pilgrim vs. the Universe”, autor: Bryan Lee O'Malley (Oni Press)
- Najlepsza antologia
- „Popgun” tom 3, redakcja: Mark Andrew Smith, D. J. Kirkbride, Joe Keatinge (Image)
- Najlepszy komiks cyfrowy
- „Sin Titulo”, autor: Cameron Stewart
- Najlepsza praca oparta na faktach
- „A Drifting Life”, autor: Yoshihiro Tatsumi (Drawn & Quarterly)
- Najlepsza adaptacja innego dzieła
- „Richard Stark’s Parker: The Hunter”, adaptacja: Darwyn Cooke (IDW)
- Najlepszy album graficzny – nowy
- „Asterios Polyp”, autor: David Mazzuccheilli (Pantheon)
- Najlepszy album graficzny – wznowienie
- „Absolute Justice”, autorzy: Alex Ross, Jim Krueger, Doug Braithewaite (DC)
- Najlepsza archiwalna kolekcja/projekt – paski komiksowe
- „Bloom County: The Complete Library” tom 1, autor: Berkeley Breathed, redaktor: Scott Dunbier (IDW)
- Najlepsza archiwalna kolekcja/projekt – albumy komiksowe
- „The Rocketeer: The Complete Adventures deluxe edition”, autor: Dave Stevens, redaktor: Scott Dunbier (IDW)
- Najlepsze amerykańskie wydanie zagranicznego materiału
- „The Photographer”, autorzy: Emmanuel Guibert, Didier Lefèvre, Frédéric Lemerier (First Second)
- Najlepsze amerykańskie wydanie zagranicznego materiału – Japonia
- „A Drifting Life”, autor: Yoshihiro Tatsumi (Drawn & Quarterly)
- Najlepszy scenarzysta
- Ed Brubaker – „Captain America”, „Daredevil”, „Marvels Project” (Marvel) „Criminal”, „Incognito” (Marvel Icon)
- Najlepszy scenarzysta i grafik
- David Mazzuccheilli – „Asterios Polyp” (Pantheon)
- Najlepszy scenarzysta i grafik – komiks faktu
- Joe Sacco – „Footnotes in Gaza” (Metropolitan/Holt)
- Najlepszy rysownik i inker lub zespół rysownik–inker
- J. H. Williams III – „Detective Comics” (DC)
- Najlepszy malarz lub grafik multimedialny
- Jill Thompson – „Beasts of Burden” (Dark Horse); „Magic Trixie and the Dragon” (HarperCollins Children’s Books)
- Najlepszy twórca okładek
- J. H. Williams III – „Detective Comics” (DC)
- Najlepszy kolorysta
- Dave Stewart – „Abe Sapien”, „B.B.P.O.”, „Zbir”, „Hellboy”, „Solomon Kane”, „Umbrella Academy”, „Zero Killer” (Dark Horse); „Detective Comics” (DC); „Luna Park” (Vertigo)
- Najlepszy liternik
- David Mazzuccheilli – „Asterios Polyp” (Pantheon)
- Najlepszy periodyk związany z komiksem
- The Comics Reporter, producent: Tom Spurgeon
- Najlepsza książka związana z komiksem
- „The Art of Harvey Kurtzman: The Mad Genius of Comics”, autorzy: Denis Kitchen, Paul Buhle (Abrams ComicArts)
- Najlepszy projekt publikacji
- „Absolute Justice”, projekt: Curtis King, Josh Beatman (DC)
- Galeria Sław
- Burne Hogarth, Bob Montana, Steve Gerber, Dick Giordano, Michael Kaluta, Mort Weisinger
[opr. na podst. Comic-Con]